ingyen
webstatisztika
Szállítási információk | Eladó Kamagra

Szállítási információk

Szállítási információk, rendelés, vásárlás tudnivalók

Vásárlási módok, átadás-átvétel

A megvett terméket a következő módon lehet kifizetni azonfelül átvenni:

Előre való utalással egy megadott bankszámlaszámra: eszerint a legkisebb az ára, mert a szállítási, csomagolás, továbbá további költségeket cégünk fizeti.

Postai utánvétellel az áru kézhez vételekor a postá(s)nak leróni a termék utánvételi árát, azzal összefüggésben, hogy a postástól veszi át a terméket, illetve a postahivatalban. Az utánvétel összegének megfizetésekor veheti át az igényelt termékeket.

Előreutalással való vásárlás amellett átvétel: az előreutalás oly nézőpontból lehet megfelelőbb, hogy ekkor a postázás díját cégünk átvállalja, így sokkal kevesebb pénzért megvásárolhatja a terméket. Rögtön azután, hogy beérkezett a pénz cégünkhöz, abban az esetben még aznap feladjuk az árut, eszerint 48-72 óra alatt elvégezhető a folyamat, továbbá olcsóbb is.

Előre utalásnál kérjük, írjon egy üzenetet és akkor mi egyből közöljük azokat az adatokat e-mailben az Ön számára, amire utalni kell a pénzt. Az utalás közleményéhez adja meg pontosan azt a nevet és irányítószámot, amit az igénylésben is írt nekünk, így könnyedén be tudjuk azonosítani. Az áru nevét kérjük, egyáltalán ne adja meg az utalás közleményében, csak kizárólag a saját nevét valamint az irányítószámát adja meg, azt, amit az igénylés során írt!

Rögtön, amikor beérkezett az utalás (ez normál esetben pár óra, vagy 1 nap), arról SMS-ben tájékoztatnak bennünket, és így még aznap már postázzuk is az árut ajánlva, utánvétel nélküli küldeményként, mely egy, vagy maximum két nap leforgása alatt minden bizonnyal megérkezik Önhöz, természetesen titoktartó dobozban.

Postai illetve futárral kiszállított utánvétellel való vásárlás valamint átvétel: Az utánvételes kifizetési lehetőség a népszerűbb valamint leggyakoribb. A postás a megrendelő címére viszi az árucikket és az utánvételi költség megfizetésekor odaadja azt az Ön kezébe. Átlagban mondható, hogy 20 000 forintig bezárólag 1-2 dobozos igénylés esetén elsőbbségi felárral feladott csomagok összes kiszállítási, és más egyéb összege csak 1500 Ft. Eme összeg fölött, valamint a csomag súlyának emelkedése következményeképp, akár 1800-2100-2700 forint is lehet a plusz kézbesítési összeg. Az igényléskor ezt a házhozszállítási költséget hozzászámítja a cégünk az árucikk árán túl, így látja Ön is, hogy részletesen mennyi lesz a postai szállítási díja, vagyis a termékkel együttesen pontosan mennyit fizet majd.

A postai utánvétel, illetve postai utánvét szókapcsolat azt jelenti pontosan, hogy a forgalmazó ráír a küldeményre egy utánvéti összeget, amit akar, hogy a megrendelő az átvétel folyamán kiegyenlítsen. Az utánvéti ár a mi esetünkben a termék árából, a postázás díjából, azonfelül a csomagolási költségből tevődik össze. Láthatóan ez az utánvételi összeg a vásárolt árut extra kiadásokkal növeli, amit a megrendelőnek szükségeltetik megfizetnie. A postai utánvéttel bonyolított fizetés esetében a szállítónak szükséges leróni a küldeményen szereplő utánvételi árat, és így az árut birtokba veheti. Hogyha nincs senki a címen, ír egy értesítést. A másik verziója a postahivatalban maradó utánvételi csomag, aminél a postahivatalban marad a küldemény, nem kerül kiküldésre amellett minekutána Önnek nem kell a saját adatait megadnia a megrendeléskor, így nem fogják értesíteni a postától, hogy csomagja érkezett, ekképp Önnek szükséges befáradnia a postahivatalba valamint leróni az utánvét díját. A postahivatalban maradó küldemény a gyakorlatban azért nem ilyen könnyű, hogyha így óhajtja kérni a vásárlását, mindenféleképpen olvassa végig ezt, mert hogyha már sokszor vásárolt ekképp, akkor is megváltoztak a postázás szabályai, amiről itt informálódhat részletekbe menően.

Kiszállítás postahivatalban maradó csomagként

Kérjük, feltétlenül tanulmányozza e postán maradó tájékoztató írást, mert lehet, hogy Ön eddig is sűrűn is igényelt postán maradó árucikket és azzal minden rendben volt, de a közelmúltban jelentősen átalakultak a postán maradó küldemények módjára vonatkozó kritériumok!

Ez általában a legkomplikáltabb átvételi alternatíva a benyomásaink alapján, számos okból kifolyólag is.

A kismérető posták, vagy a plázákban, illetőleg bevásárló központokban található posták nem fogadnak postán maradó küldeményeket, ezért azt visszaküldik a feladóhoz. Kérjük, hogy az adott város, illetve település főpostájára címezzék a megrendelésüket, ha megvalósítható, és így máris kevesebb probléma fordulhat elő a birtokba vételnél. A postakeresőben az olyan egészen kis posták, továbbá plázák- üzletközpontjainak postái is fellelhetőek, ahol nem foglalkoznak postahivatalban maradó küldeményekkel, szóval kérjük ne ezt, hanem inkább a központi (fő)postákat válassza ki!

Rengetegen nincsenek tisztában azzal, hogy a postahivatalban maradó csomagok esetén semmilyen értesítést sem kapnak a postahivataltól. Nem is tudnák hova küldeni az értesítést, mert Ön a címét nem írta meg az igényléskor, hanem csupán a postahivatal elérhetőségét, amit a postakeresőben választott. Ezt nehezíti még, hogy sokszor azt válaszolják a postára besétáló személynek, hogy nem küldték el, vagy eltűnt. Ebben az esetben kérjük, fogalmazzon meg számunkra egy levelet, ahol mi válaszlevélben küldjük Önnek a megrendelés során felvitt küldeményt azonosító számot. Ezzel garantáltan ki fogják adni Önnek az ajánlott csomagját, amibe az árut csomagoltuk.

A postán maradó csomagok megérkeznek a főpostára /1-es számú posta/, és ha Ön nem a főpostára kérte postahivatalban maradóként, abban az esetben átszállítják az Ön által megadott elérhetőségű postahivatalba az Ön megrendelt csomagját. Ha a főpostára kérte, akkor ott várja Önt a főpostán.

Legfontosabb teendők: A postahivatalban maradó csomagoknál sohasem hagynak Önnek értesítőt, eszerint Önnek szükségeltetik a megrendeléstől számított 24-48 órán belül befáradnia a kért számú illetve című postahivatalba a szóban forgó településen. Hogyha 7 munkanapon belül nem jut be a postára, abban az esetben a csomagot visszaküldik a feladóhoz, azaz hozzánk. Feltéve, hogy a postahivatalban azt mondják, hogy nem érkezett meg a küldemény, vagy nem találják, olyankor meg kell adni a küldeményazonosító RAG számot, és azután teljesen biztosan rendeződik a bonyodalom! Eme számot egy üzenetben kérje tőlünk, és akkor mi eljuttatjuk Önhöz a lehető legrövidebb idő alatt.

Legfontosabb bonyodalom a postán maradó csomagoknál hogy a feladott küldeményt (levél alakjában) nem mindenkor találják meg azonnal a postahivatalban, pusztán egy bizonyos küldeményeket azonosító RAG számmal, amelynél az összes postázott csomag útvonala követhető. Az alapvető fontosságú küldeményazonosító RAG szám értékelése alapján már nagy biztonsággal meg fogják találni az adott postahivatalban az utánvételes ajánlva feladott küldeményét, és odaadják Önnek a szerintük „még be sem érkezett” küldeményt. Sokszor a postahivatalban a minimális ösztönzés azonfelül a alacsony fizetés folyományaként, ha nincs pont elöl a szóban forgó küldemény, akkor szívesebben azt jelentik ki Önnek, hogy nem kapták meg, vagy eltűnt. Ez okból fontos a küldeményeket azonosító RAG szám, ami egyben egy küldemény nyomkövetési szám. Eme számot egy pár soros levélben kérje el tőlünk.

A rendelés utáni napon az áruja minden esetben postázásra kerül délután 4 óráig leadott rendeléseknél. A 16 óra után lefolytatott igényléseket, ha még van rá lehetőségünk, abban az esetben tudjuk kiszolgálni, azonban hogyha nem sikerül, akkor másnap kerülnek kiküldésre. A kiküldött összes csomag egyedi RAG számot kap, emiatt könnyű rátalálni a postahivatal számítógépének adatbázisa segítségével.

A postán maradó igénylés utáni napon, elküldjük Önnek ezt a küldeményazonosító számot, viszont ennek hiányában is besétálhat a postahivatalba és elkérheti a küldeményét, hogyha megbízható hivatalnokok dolgoznak éppen, abban az esetben megtalálják Önnek gyorsan és átveheti.

Hogyha valamilyen okból mégsem írnánk meg ezt a bizonyos RAG számot elektronikus levélben, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, feltéve, hogy besétált a postára és azt állították Önnek, hogy nem érkezett meg a küldemény, illetve nem találják. Küldjön cégünkhöz egy levelet!

Emiatt olyan lényegbevágó, hogy valódi e-mail címet és telefonszámot írjon be, hogy a kommunikáció teljes legyen. Esetleg az ilyen kiküldési bonyodalomnál el tudjuk Önt érni, hogyha nem válaszol az üzenetünkre.

Kiszállítás hagyományos postai utánvéttel, megadott címre való házhozszállítással

A hagyományosnak azonkívül legtöbbször igényeltnek mondott postai utánvételes csomag lakóhelyre történő kézbesítése esetén a futár nem túl nagy értéknél (100 000 Ft-ig) kikézbesíti a küldeményt a megadott címre, és ott a csomag átvételekor leróhatja a postaköltséget a vevő oly módon, hogy ott rögtön a szállítónak megfizeti az utánvételi összeget. Az utánvétel összege az igényelt termék(ek) összegéből, a posta- utánvétes, és becsomagolási díjakból jön össze. A megrendelésénél amúgy mindig szerepeltetjük a házhozszállítási díjat is tételesen, ekképp láthatja, hogy az igényelt áru árán felül mennyi lesz a kiküldési költség.

Megadott címre történő kiküldéskor utánvétel alkalmával, hogyha nem nyitnak ajtót az adott címen a postás/szállító, illetve esetleg drágább értékű az utánvét ára, abban az esetben többnyire ott hagy egy értesítést a postaládában.

Sajnos azt szükséges az eddig tapasztaltak alapján mondanunk, hogy a kézbesítési gyakorlat nem mindvégig ideális, előfordul, hogy értesítőt sem hagynak a postások/szállítók valamilyen okból kifolyólag, és ilyenkor azt a küldeményt, amit mi adtuk fel visszafordítják nekünk, mert Ön nem tud a küldemény megérkezéséről, mert nem kapott róla értesítőt, hogy fáradjon be a postára. A kiút az, hogy a rendelés után 2 nappal maximum, feltéve, hogy nem érkezik meg az adott házhoz a csomagot, abban az esetben küldenie kell számunkra egy üzenetet. Ezután a küldeményeket azonosító (RAG) számot megadjuk Önnek és ezzel garantáltan ki tudják keresni a postahivatalban.

Bármilyen nehézség, illetve 2 napnál régebbi megrendelés esetén, ha nem jutott el Önhöz a küldeményünk, abban az esetben kérjük, lépjen velünk kapcsolatba úgy, hogy eljuttat hozzánk egy levelet a panaszáról!

Kifizetés azonfelül kézhez vétel postahivatali utánvéttel:

1. Alapvetően a díjtérítési valamint kézhez vételi módszer a posta általi utánvétel lakáscímre történő kiküldéssel, ami úgy történik, hogy a rendelésben jelzett adatokat alapul véve egy diszkrét nem átlátszó borítékban feladjuk Önnek postán a terméket. A postás 24-48 óra elteltével kiviszi a címre a borítékot, de ha nincs otthon senki, abban az esetben a helyszínen hagy egy értesítést a postaládában. Ezzel az értesítővel Ön be tud menni a postahivatalba, akkor, amikor ráér, és ott kézhez kapja a postahivatalban az árucikket. Ebben az esetben pusztán akkor kell megfizetnie a küldeményünket, amennyiben már kézhez kapta azt a postahivatalnoktól, előre nem igényeljük a pénzt.

A postai utánvétes szállítást lehet postafiókra, vagy talán egy cég címére is kérni.

A postai utánvételes valamint kiszállítási költség átlagosan 1500 forint.

2. Mód van postahivatalban maradó csomagként is kérnie, aminek haszna, hogy nem tud senki sem a rendeléséről, minthogy Önnek kell befáradnia a postára azonkívül azt kikérnie a saját nevére, és Ön erről a dologról semmilyen alakban semmiféle értesítőt/értesítést nem fog kapni a saját házához, mert azt meg sem adta nekünk.

Postán maradó megrendelés alkalmával a postahivatal elérhetőségét adja meg nekünk amelyik helyre szeretné kapni a csomagot, illetve írja a megjegyzés rubrikába feltétlen, azt, hogy POSTÁN MARADÓ. A megrendelés elküldését követően 2-3 nappal menjen be a postára, ahová kérte a csomagját, valamint ott kérje ki a küldeményét. Például: Üdvözlöm! Megrendelő Péter névre várok egy postán maradó ajánlott levelet, és szeretném kézhez kapni!

Amennyiben Ön nem tud bemenni a postahivatalba, 2 hét múlva visszaküldik a feladójához. Kérjük, hogy csupán indokolt esetben válassza a postán maradó lehetőséget, mivel azzal sokkal több probléma van a példák alapján, mint a hagyományos, címre való kikézbesítés esetén!

Kiküldés előre való utalásnál

Ha Ön előre utalta cégünknek küldemény árát, olyankor az átutalás megérkezése után, amiről rövid szöveges üzenetben tudósítanak minket, még egyből aznap kiküldjük a csomagot. A terméket szokásos külső hatásoktól védett fóliás átlátszatlan valamint nem kitapogatható borítékba zárjuk, és nem tüntetjük fel, mit tartalmaz. A tapintatos küldeményünk ajánlott levélként kerül feladásra utánvét nélkül.

Feltéve, hogy esetleg nem tartózkodott otthon ekképp a postás vagy a futár nem tudta átadni, abban az esetben a helyszínen hagy egy értesítést az Ön postaládájában. Ezzel kívánatos besétálnia a postahivatalba azonfelül átvenni az ingyenesen odaadott tapintatos kinézető ajánlott levelét.

Ha nem kapott értesítést és már több napja megrendelte a terméket, abban az esetben feltehetően a postás vagy a szállító nem hagyott üzenetet az Ön számára, viszont a postahivatalban benn lesz a csomag. Feltéve, hogy akkor se képesek megtalálni, küldjön cégünknek egy üzenetet és segítünk Önnek! Az utaláshoz kellő fizetési útmutatásunkat ennek az oldalnak a tetején találja meg a Fizetési módnál.

Kézbesítés gyorsasága, ideje, külön sürgősségi szolgáltatás

A házhozszállítás idejének redukálása, és a kedves megrendelő minél megfelelőbb kiszolgálása cégünk meghatározó szabálya! Természetesen a mérsékelt kiszállítási költségeket előtérbe helyezve a magyar posta árkalkulációja továbbá gyorsasága az irányadó, vagy a szállítási szakszolgálat (futárszolgálat).

A délután 4 óráig leadott rendeléseknél aznap lezajlik a dropship, más szóval a csomagok közvetlenül a vevőnek történő kiküldése. Ekképp az aznapi postára adásnál a postahivatal 24-48 óra alatt szavatolja a küldemények célba érkezését egész Magyarországon belül. Eme időtartam nem csupán elméletben, hanem gyakorlatban is megvalósul. A futárszolgálatok 24 órás elintézést szavatolnak.

Az összes küldeményt szokás szerint normál elsőbbségi plusz szolgáltatással vesszük igénybe, amelynek plusz költsége nem haladja meg a 90 Ft-ot se.

A megrendelő igénybe vehet postai kivételes sürgősségi ellátást is (EMS), ami garantálja, hogy a még aznap bejelentett megrendeléseket másnap a kiszállító cég 5600 Ft-os összeg ellenében a nagyobb városok településein délelőtt 9-re a kisebb települések esetén maximum déli 12 óráig átadja.

A postahivatal normál sürgősségi ellátása nem szavatolja bizonyosan a rákövetkező napi kézbe adást, ekképp amennyiben bárkinek okvetlen szüksége van következő nap a csomagra, akkor kérhet kivételes sürgősségi szolgáltatást úgynevezett EMS szolgáltatást, ami esetén a postahivatal szavatolja a következő nap délelőtti kézbesítést.

Postai hazaszállítás díja, utánvételes kiadások, csomagolási árak az igénylésnél

A postai utánvétes vásárlás egy borsosabb árú alternatíva, hiszen az árucikk költségén felül a postázás díját is az igénylőnek szükségeltetik állnia, nem úgy, mint az előreutalásnál, mert ott kereskedésünk átvállalja teljes egészében a kézbesítési továbbá a további hozzá járuló díjakat.

A kiszállítási, csomagolási, azaz utánvételi kiadás összege általában kevésbé értékes termékek esetében maximum 1500 forint.

Az értékesebb, eszerint némileg nehezebb küldemények esetében az 1800-2200-2700 forintot is elérheti, de megrendeléskor a házhozszállítási díjat közöljük pluszban az áru árán kívül, eszerint pontosan tisztában lesz vele, hogy mennyibe kerül a teljes igénylése összeadva.

Az időszerű kézbesítési, utánvétes, becsomagolási összes díjat, ami pluszban hozzáadódik az áru árához, azt az igényléskor a rendszer tételesen kiírja az Ön számára.

A lehető legolcsóbb és legalkalmazkodóbb házhozszállítási variációt tanácsoljuk Önnek a legmagasabb diszkréció mellett.

Panaszok valamint teendők a birtokba vétellel, kézbesítéssel összefüggésben

Természetesen a kiszállítást azonfelül a postázást is csak emberek teljesítik, ekképp időközönként hibázhatnak. Ezzel nincs is gond, mert minden kellemetlenségre megvan a problémaelhárítás a „potenciális” kényelmetlen problémák elhárítására.

Nem pont azt a féle illetve mennyiségű terméket kapta, mint amit választott a megrendeléskor

Mivel világhálón működő gyógyszerkereskedésünknek napi több, mint száz rendelése van, ezért elképzelhető, hogy pillanatnyi figyelmetlenség következtében véletlenül nem olyan mennyiségű vagy nem pont azt a terméket csomagoljuk be. Ezeknek természetesen meglehetősen kicsi a valószínűségük, de, amennyiben ez megtörtént Önnel, abban az esetben sincs gond, ugyanis nincs egyéb dolga, mintsem az oldal alján található üzenetküldő panelen írni nekünk egy panaszbejelentő levelet, melyet haladéktalanul kivizsgálunk még aznap, továbbá ha eszerint volt, akkor korrigáljuk a hibánkat természetesen ingyen.

Az árut összetörve illetve szétszakadva kapta meg a borítékból kivéve

Sajnálatos módon a szállítás esetén a nem jól kezelt azonkívül házhozszállított csomagok bizony sérülhetnek. Az ilyen sérült küldeményekre a Magyar Posta vállal garanciát, gyógyszerkereskedésünk nem tud kártérítést fizetni a más különböző futár vállalatok által keletkezett károkért.

Az ilyen panasz általánosságban csak eléggé kevés alkalommal fordult elő, de a vásárlók közölték, hogy a buborékfóliás levél szét van szakadva, de attól még egyáltalán nem volt baja a gyógyszernek, ekképp nem óhajtottak az esetleges csekély baleseteken rágódni.

Nem kapta meg a küldeményt időben

Vállalatunk megfelelően odafigyel a villámgyors, aznapi dropshipre (kiszállításra), így naponta elküldjük a du. 4-ig feladott rendeléseket. Ezeknek egy, vagy legfeljebb két nap leforgása alatt meg kellene érkeznie egész hazánkon belül akármerre. Amennyiben 2 nap alatt nem kapta kézhez a csomagját, abban az esetben mindenféleképpen jelezze ezt számunkra úgy, hogy egy üzenetet juttat el hozzánk a problémájáról, amiben tüntesse fel, hogy mely adatokkal amellett milyen terméket igényelt, ami eddig nem érkezett meg.

Annak, hogy miért nem kapta meg a küldeményét, szerintünk az alant olvasható okai lehetnek:

•             Nem kapott róla értesítőt, emiatt nem sétált be érte a postahivatalba, továbbá hozzánk visszajuttatták a küldeményt. Ez a hiba rendszerint a postán maradó küldemények esetében történhet, vagy akkor, ha az adott helyen az utánvételes csomagokat intéző csomagkihordó postás/futár és a szokott postás nem ugyanaz a személy. Ilyetén feleslegesen panaszkodik a már tán régről ismert postásánál, merthogy nem is ő kapja az utánvétes csomagok hazaszállítási feladatát. Még szokásos lakcímre történő kiszállításnál is előfordul esetenként, hogy nem hagynak ott értesítőt, így Ön nem szerez tudomást a csomagunkról és egy-két nap elmúltával visszajuttatják a feladójához.

Azt javasoljuk, hogy mindenképpen üzenjen számunkra, ha a megrendeléstől számítva maximum 48 órán belül nem kapta meg az ajánlott utánvétes csomagunkat, és mi küldünk egy küldemény nyomkövetési számot (ún. RAG számot), amire odaadják Önnek értesítés nélkül is a küldeményt. Szóval 2 napnál később semmilyen esetre se várjon, hanem juttasson el számunkra egy üzenetet!

•             A küldemény a postahivatalban elveszett. Ilyenkor Önnek csakúgy jeleznie kívánatos számunkra, hogy a küldeményt nem kapta kézbe. Mi utánakeresünk, és feltéve, hogy elkallódott a csomag, abban az esetben annak az összegét a posta cégünknek visszatéríti, de még aznap, amikor ezt megtudtuk továbbá bebizonyosodott, hogy eltűnt, akkor mi haladéktalanul feladjuk az Ön számára újból a megrendelt terméket és így másnapra bizonyára oda is érkezik.

Erre egyébként csak egyszer volt idáig precedens. Az a lényeg, hogy ha nem érkezett meg a küldemény, akkor feltétlenül írjon számunkra, mert arról meg lehet győződve, hogy feladjuk még aznap a16 óráig kitöltött megrendeléseket!

•             Nem lett kiküldve a küldemény.

Világhálón működő kereskedésünknek mindig van raktáron bármilyen mennyiségű készlete, ekképp kis híján garantált, hogy nem fordulhat elő, hogy elfogynak a termékek, és nem tudjuk postára adni az igényelt árukat. Tán megtörténhet az, hogy a rendelés feladása után valamelyik levelezési rendszer nem továbbítja a megrendelést vállalatunkhoz. Erre még nem tudunk egyetlen precedenst sem.

Küldemény nyomkövetési vagy küldeményazonosító szám, úgynevezett RAG szám elküldése Önnek elektronikus levélben, feltéve, hogy nem találják a csomagot

Hogyha azt a felvilágosítást kapja a postástól, vagy a postától, hogy semmilyen csomagja nem érkezett Önnek, akkor már-már biztos lehet benne, hogy a postán elkeveredett a csomag. Ilyenkor egy úgynevezett csomagokat nyomon követő RAG számot kérnek, mert minden küldeménynek van egy saját azonosítószáma, és az alapján már elő tudják keríteni az Ön küldeményét a postahivatalban a számítógépes adatbázisukba begépelve. A küldemény nyomkövetési RAG szám bemutatását, vagy bediktálását mindenkor a postahivatalban szükségeltetik intézni, és nem a postásnak/futárnak mondani, hogy járjon utána.

Ez a küldemény nyomkövetési  szám mindenkor 2 betűvel kezdődik és 14 szám követi. A 2 betű, amikkel kezdődik, az „RL” továbbá utána 14 db szám.

A küldeményét 16 óráig lebonyolított megrendelésnél még aznap elküldjük, és így 1-2 nap múlva már kezébe is kapja. Ha maximum 2 nap múlva nem kapta meg, akkor okvetlenül írjon nekünk egy levelet a panaszával –  adatainak feltüntetésével,  és akkor mi nyomban válaszolunk, azonkívül megírjuk az Ön számára ezt a bizonyos küldemény nyomkövetési RAG számot. Eme RAG számmal, ha bemegy a postára, ahol már a számítógépbe beütve egyértelműen tudják, milyen csomagról érdeklődik, továbbá megkeresik az Ön számára.

Diszkréció, csomag külseje- külleme

Cégünk elemi szabálya a titoktartás! A megrendelése semmilyen esetben sem fog kitudódni senki felé, azt harmadik félnek nem kézbesítjük. A legtöbb személynek komoly problémát okoz, hogy hová is rendeljék a küldeményt, nehogy bárki is megtudja. A szüleivel vagy más közös háztartásban, lakásban él valakivel és ezért nem akar kényelmetlen kérdéseket, eszerint merül fel a téma, hogy hová is szállíttassam a csomagot?

A válasz nagyon egyszerű továbbá természetesen a legtapintatosabb. Egy nagyobb postára postahivatalban maradó csomagként. Amiatt is nagyon kellemes ez a variáció, mert így Önnek még a saját lakcímét sem kötelező nekünk megírnia, hanem kizárólag a postahivatalnak a számát illetve a címét (bármely nagyobb település vagy város főpostája az 1. számú posta), melyet a postakeresőnkből fog tudni kiválasztani. Azért ez nem ilyen könnyű, jó egynéhány adat amellett tennivaló akad a postán maradó küldeményeknél. Hogyha postahivatalban maradó csomagot akar választani, úgymond, hogy a postahivatalban benn maradjon a küldeménye és ne szállítsák haza, akkor ezt mindenféleképpen böngéssze át alaposan: szállítás postán maradó küldeményként!

A csomag illetve a levél formája

A postázott csomagok külseje és látványa meglehetősen puritán, semmi nem utal a tartalomra. A feladója magánszemély lesz a kellemetlen kíváncsiskodás kizárása okán. A küldeményt szokásosan, mint levelet postázzuk, mert így olcsóbb a csomagnál. A levél egy buborékfóliás boríték, amelyet nem lehetséges kitapintani se, továbbá így nem szokott kárt szenvedni sem a küldemény tartalma, nálunk például a készítmények.

A alacsonyabb árú illetve súlyú- illetve térfogatú rendeléseket tehát egy béléssel rendelkező borítékban adjuk postára, amelynek külseje a következő képen figyelhető meg:

A komolyabb árú, vagy nehezebb, nagyobb térfogatú rendeléseket kartondobozban adjuk postára.

Amikor telefonálunk Önnek a megrendeléskor kapott számon

A megrendelésben megadott telefonszámon csak teljesítési, házhozszállítási gondok esetén telefonálunk Önnek a legvégső esetben, amennyiben leveleinkre nem válaszol egyáltalán. A rendelés elfogadása miatt semmiképpen se keressük telefonon, hanem mindössze egy elfogadó elektronikus levelet írunk Önnek.

Még abban az esetben telefonálnánk Önnek, hogyha sürgős szállítást óhajt a következő napra. Ha esetleg a leírt rendelési információk hiányosak, aszerint nem tudjuk teljesíteni a megrendelést. A telefonálásnál minden esetben a rendelést feladó embert hívjuk a telefonhoz, illetve megbizonyosodunk afelől, hogy ki az, akivel beszélünk, valamint amennyiben a neje vagy a barátja venné fel a telefonját (mobilját), akkor ne aggodalmaskodjon mindössze egy téves hívás voltunk egy rejtett számon, amit nem is tudnak visszahívni, sem visszakeresni. Ebből Önnek nem származik bosszúsága! Ekképp a diszkréció százszázalékos.

 

Jótállás

Gyógyszerforgalmazó cégünk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség összes engedélyével bír, azonfelül az összes árucikkére pénz visszafizetési vagy csere garanciát biztosít kedves megrendelőinek!

Netes gyógyszerkereskedésünkben nem eshet meg semmikor sem, hogy az engedély nélküli gyógyszerforgalmazókhoz hasonló módon leutánzott készítményeket postázzunk az Ön számára. Vállalatunk jó hírneve, legális üzemeltetési jogosultsága, netes patikai azonfelül gyógyszer forgalmazási jogosítványa végett sem engedhetné meg, hogy nem eredeti patikaszert forgalmazzon, mert abban az esetben bevonnák a vállalat valamennyi tanúsítványát. Elvennék státuszát, bár mi Magyarországon kívül még 31 gyógyszervállalattal, 895 offline patikával vagyunk szerződésben. Ezen felül még 18 államban működnek jól prosperáló netes patikáink.

Most tudatjuk Önnel azt a három legkomolyabb szövetséget valamint testületet, amik a patikák, amellett online patikák üzemeltetését, ellátását, azonkívül a rendelt, illetőleg kiadott medicinákat megvizsgálják amellett figyelemmel kísérik, rossz színvonal esetén felfüggesztik a patika működését, amellett bevonják az üzemeléshez szükséges jogosítványait.

•             FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

•             CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

•             VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedélyek megtekinthetőek az összes céges adatunkkal egyetemben.

Ezen hiteles iratok meglétével már kitisztulhat Ön előtt a kép, hogy cégünk egy hivatalosan funkcionáló netes patika, és nem csak a tucatnyi illegális nem valódi gyógyszerárusító honlapok egyike, amire a HENT (Hamisítás Elleni Nemzetközi Testület is felhívja a figyelmet.

Cégünk emellett csere biztosítékot, végső esetben pénz visszafizetési jótállást is ad valamennyi gyógyszerére, az alábbi garanciális elvárások mellett, ha:

•             Ön felnőtt korú.

•             Ön nem használt drogot, tudatmódosító szert használat közben és/vagy előtte.

•             Ön megfogadta a medicinára vonatkozó ismertető előírásait mindenestül.

•             Ön nem használt koffein, taurin, és/vagy alkohol alapanyagú ételt, innivalót, vagy egyéb különböző terméket a gyógyszerkészítmény alkalmazása alatt és azt megelőzően.

•             Ön nem szenved vese, szív, máj, tüdőbetegségben amellett nem használ erre medicinákat.

•             Ön nem használ nitrát származékot tartalmazó, vagy egyéb különböző értágító, erős vérnyomás csökkentő, illetve vízhajtó pirulákat.

•             Ön nem pánikbeteg, nincs pszichológiai gondja, és nem szed antidepresszánsokat.

•             Önnek saját hibáján kívül nem hatott eme készítmény.

•             Ön rábólint arra, hogy IP címét amellett személyes adatait számítógépünkön eltároljuk.

Ha eleget tett ezen felsorolás feltételeinek, amellett a termék saját hibáján kívül nem volt hatásos Önnek, visszatérítjük a készítmény összegét, vagy elcseréljük egy eltérő hatóanyagú gyógyszerre elsőként.

Pénz visszaadási  vagy kicserélési biztosíték érvényesítésének eljárása

Ha felmerült, hogy Ön minden elvárást betartott és mégsem segített a patikaszerünk, abban az esetben kiválaszthatja, hogy a pénzét óhajtja megkapni, vagy cseréljük ki a medicináját egy más különböző alapanyagú szerre. Általában felkínálunk Önnek egy más hatóanyagú cseregyógyszert, melyet teljesen grátisz szállítunk az Ön számára. Zömmel a további hatóanyag már teljesen biztosan be szokott válni, mert megeshet olyan eset meglehetősen ritkán, hogy egy hatóanyag valamilyen okból nem hatásos valakinek. Ellenben ha tesztel egy más hatóanyagú készítményt, abban az esetben meglepődik az eredménytől, továbbá máshogy áll hozzánk.

Amennyiben vissza szándékozza kapni az árát

Abban az esetben nincs egyéb dolga, mint, hogy küldjön számunkra egy panaszos e-mailt, és akkor kap egy Claims Identification Number-t, magyarul egy reklamációs azonosítási számot. Ezzel a panaszbejelentő számmal kérjük, legyen szíves, postázzon a cégünknek egy kérvényező levelet a postán arra a névre továbbá címre, melyről a küldeménye érkezett. Ebben a kérvényben tanácsoljuk, írja meg az Ön kedves nevét, személyi adatait, továbbá a felmerülő bonyodalmát a gyógyszerkészítménnyel kapcsolatban. Kérjük, tájékoztasson minket ebben a kérvényező levélben, hogy milyen eredményt és mellékhatást tapasztalt a medicina használatakor, illetve az összes, a hatásával összefüggő tettét. Például fogyasztott-e koffeint tartalmazó italokat, vagy alkoholos ital a használata előtt vagy alatt, vagy használt-e egyszerre vele egyéb pirulákat, amellett hogy hányadik évében jár. Ha postázta ezt a hagyományos kézzel írt levelet a házhoz szállításkor kapott névre és postafiók címére, abban az esetben arra szeretnénk kérni, írjon nekünk ismételten egy levelet, melyre egy napon belül válaszolunk.

Hogyha beérkezett gyógyszerkereskedésünkhöz a kézzel írt levele és feldolgoztuk /4-10 nap/, azután megvizsgáljuk ,hogy mi történhetett, és amennyiben Ön az ismertető alapján járt el és minden alapvető fontosságú követelményünket betartotta, akkor jár Önnek a jótállás, ezért visszafizetjük Önnek az árát! Kérjük, ilyen esetben ne felejtse el a kézírásos levelében leírni az átutaláshoz fontos alapvető adatokat. Egyedül kézzel írt kérvényt hagyunk jóvá, mivel ezt le kell fénymásolnunk továbbá bevinni a központba adminisztrálni. Hogyha bármelyik adatot nem küldi be, ami nélkülözhetetlen a pénz visszatérítési garancia érvényesítéséhez, abban az esetben az utalást nem áll módunkban lefolytatni. Először, kérjük, legyen szíves, küldje vissza nekünk a megrendelt terméket, mely nem volt hatásos, és mi utána járunk, hogy cégünktől származik-e. A megrendeléskor minden esetben egy rejtett jelzést erősítünk a gyógyszerkészítmény dobozára, levelére, így megismerjük, hogyha nem gyógyszerkereskedésünktől származik a visszaszármaztatott gyógyszerkészítmény. A pénz visszaadási garanciát mindössze abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, amennyiben a gyógyszerkészítmény buborékfóliás leveléből kizárólag konkrétan legfeljebb 1 pirula hiányzik, vagy gél esetén 1 tasak. Ha több tabletta/zacskó nincs meg, abban az esetben nem tudjuk majd egyik fajta jótállást se megadni Önnek még aktív panaszbejelentés esetén sem!

Ha Ön a garanciáját meg szeretné kapni, abban az esetben kérjük, legyen szíves, küldjön hozzánk egy levelet, jelezve benne a Claims Identification Number-t, azaz az egyedi reklamációs azonosítási számot, azonkívül írja oda a bankszámlaszámát és az átutaláshoz kellő összes adatát. Feltéve, hogy ezeket az adatokat du. 4 óráig beküldi számunkra, akkor még aznap visszaadjuk a kiadását, mely egy nap alatt megjön a számlaszámára. Erről egy képernyőmentést tárolunk, hogyha netalán azt gondolná, hogy mégsem utaltunk Önnek. A rendelés elfogadásával ezeket a kritériumokat Ön jóváhagyja.

Ha ki szándékozza cserélni a gyógyszert

Ha az Ön számára valamiért nem volt jó a házhozszállított gyógyszer, illetve nem reagált pozitívan éppen arra a hatóanyagra, ámde az árával nem megy semmire, hanem inkább megpróbálkozna egy másik alapanyagú szerrel, abban az esetben kérjük, legyen szíves, írjon nekünk egy panasztevő levelet. Ilyenkor adunk egy Claims Identification Number-t, értsd egy egyedi panaszbejelentő azonosítási számot.

Aztán küldjön számunkra egy saját kézzel írt papír alapú üzenetet arra a névre és postafiókcímre, mely az igényelt termék átvételekor annak küldőjeként szerepelt! Eme kérvényben szépen kérjük, írja meg az Ön kedves nevét, személyi adatait, hogy milyen címre postázzuk pontosan a másik terméket továbbá még azt is, hogy mire szeretné, ha kicserélnénk a gyógyszerkészítményt! Általában ez úgy történik, hogy felajánlunk az Ön számára a szakértelmünk szerint egy más alapanyagú készítményt, mely cégünk szakértői szerint már eredményes lesz. Ha a 2 orvosság ára nem teljesen megegyező, ez átutalással, megbeszélést követően kivitelezhető.

Ezt követően Önnek nyugtázzuk a kérését, ami után nincs más dolga, mint hogy elküldi postán ajánlott levélként, a kézzel írt offline üzenetet (ami tartalmazza az adatait, telefonszámát, a kicserélendő termék nevét, a Claims Identification Number számával, nevezetesen a különleges panaszbejelentő azonosítási számával egyetemben); amellett a megrendelt csomagján látható Feladó nevére valamint postafiók címre (ez lenne gyógyszerkereskedésünk) a megmaradó azonkívül felnyitott szert visszaküldeni szíveskedjék.

Feltéve, hogy megjött vállalatunkhoz a nem megfelelő termék, az Ön adatai azonfelül a Claims Identification Number, olyankor azt feldolgozzuk és néhány napon belül a levelében szereplő adatok szerint házhoz szállítjuk Önnek a csere terméket. A kézzel írt papír alapú kérelemre a célból van szükség, mert vállalatunknak le kell fénymásolni a nekünk írt kérelmét azonfelül el kell juttatni a központba az irat feldolgozása érdekében.

Részletesen informálódhat a rendeléssel, fizetéssel, kiszállítással kapcsolatban mindenről. A szállítási információk fontos tájékoztatást adnak, hogy egyszerűen és könnyen tudjon cégünktől rendelni.